مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 04:252021-07-20اقتصادي

وضعیت خلیج فارس نامساعد است/شناورهای سبک و صیادی احتیاط کنند


کارشناس پیش بینی هواشناسی استان هرمزگان گفت: از نظر دمایی تا پایان هفته جاری، افزایش دما بین 1 تا 3 درجه سلسیوس در استان پیش بینی می شود.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس پیش بینی هواشناسی استان هرمزگان گفت: از نظر دمایی تا پایان هفته جاری، افزایش دما بین 1 تا 3 درجه سلسیوس در استان پیش بینی می شود.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: گرچه از میزان شدت فعالیت سامانه فصلی موقتاً کاسته شده، اما کماکان در ارتفاعات استان در ساعات بعد از ظهر و شب وقوع رگبار باران و رعد و برق وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه فردا چهارشنبه با تقویت فعالیت سامانه بارشی، وقوع رگبار نسبتاً شدید باران، تندباد لحظه ای و سیلابی شدن رودخانه های فصلی در مناطق غربی و ارتفاعات مرکزی و شرقی استان محتمل است، اظهار کرد: هرمزگانی ها از قرارگیری و تردد در حریم مسیل ها و رودخانه ها خودداری و از صعود به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع نیز اجتناب کنند.

سی سی پور با بیان اینکه وضعیت دریا نامساعد است و امروز با افزایش سرعت بادهای جنوب غربی برروی شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان، دریا در این مناطق متلاطم می شود، اظهار کرد: این شرایط جوی و دریایی تا پنجشنبه در استان ادامه دارد، توصیه کرد تردد شناورها بویژه شناورهای سبک و صیادی با احتیاط صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت خلیج فارس نامساعد است/شناورهای سبک و صیادی احتیاط کنند

وضعیت خلیج فارس نامساعد است/شناورهای سبک و صیادی احتیاط کنند